Android Crazy လင္မယားႏွစ္ေယာက္ ရန္ျဖစ္ၾကေသာအခါ ...


ဒီမယ္ .. ညားခါစကေတာ့ က်ဳပ္လို Official Rom ကိုမွ တန္ဖိုးထားတာပါဆို .. ရွင္က အခုေတာ့ Custom Rom ေတြဘက္ စိတ္ေရာက္ေနၿပီေပါ့။

ေအး .. မင္းကို ဒီေလာက္ အာက်ယ္တဲ့မိန္းမမွန္းမသိခဲ့လို႕ ေျပာခဲ့မိတာ .. 
ဘယ့္ႏွယ္ကြာ .. ညားကတည္းက တစ္ရက္မွ နားေအးတယ္မရွိဘူး .. အခ်ိန္ျပည့္ နားထဲ malware ေတြ လွိမ့္ထည့္ေနေတာ့တာပဲ။

ဘာလဲ ရွင္ ကၽြန္မကို Block ခ်င္ေနၿပီလား .. ဒီမယ္ ကၽြန္မ အပ်ဳိကတည္းက ဒီလိုပဲ ေနလာတာ .. ရွင္ပဲ ကၽြန္မ စကားမ်ားတဲ့အသံေလးကိုပဲ Ringtone လုပ္ခ်င္လွခ်ည္ရဲ႕ဆို။

ေအး .. Block ခ်င္တာမွ ဧရိယာျပင္ပထိ မဟုတ္ဘူး .. စၾကာ၀ဠာ ျပင္ပထိ
ေရာက္ေအာင္ Block ပစ္လုိက္ခ်င္တာ .. ေတာက္ စ္ .. ငါေနာ္ ဒီလိုမွန္းသိရင္ အစကတည္းက Version မျမွင့္ခဲ့ပါဘူး။

ဘာရွင့္ .. ေၾသာ္ .. ရွင္က ဒီလိုလား .. ရွင္နဲ႕မညားခင္က ကၽြန္မ ဘ၀က ..
လူတကာ download ဆြဲခ်င္ေနတဲ့ firmware အလန္းစားေလးရွင့္ .. 
အဲ့ဒီအထဲကမွ MPT လိုင္းနဲ႕ ႀကိဳးစားပန္းစား ဆြဲေနရွာတဲ့ ရွင့္ကို သနားၿပီး
လက္ခံလိုက္မိတာကိုက ကၽြန္မ အမွား .. Factory Reset ခ်လို႕မရေအာင္ကို မွားခဲ့တဲ့ အမွား။

ေအး ငါလဲမွားတာပဲ .. ကိုယ္နဲ႕ မသင့္ေတာ္တဲ့ နင့္ကိုမွ ႀကိဳးစားပန္းစား upgrade လုပ္ခဲ့မိတယ္ .. Branded မွတ္ၿပီး ၀ယ္လိုက္မိကာမွ Clone နဲ႕ေတြ႕တဲ့ အျဖစ္ကြာ။

ရွင္ ကၽြန္မကို မေစာ္ကားနဲ႕ေနာ္ .. ကၽြန္မနဲ႕ မညားခင္က Google မွာ ရွင့္နာမည္ရိုက္ၿပီးရွာရင္ေတာင္ did not match ျဖစ္ေနတာမလား ..
ကၽြန္မနဲ႕ညားမွ Search Results ေတြ ထြက္လာတဲ့ သူကမ်ား .. ႀကီးႀကီးက်ယ္က်ယ္ေတာ္။

ေအး ငါ့ဟာငါ 2GB ေလာက္နဲ႕ သာယာေနတဲ့ဘ၀ကြ .. ေအးခ်မ္းတယ္ .. လိုခ်င္တက္မက္မႈ နည္းတယ္ .. မင္းတို႕လို 32GB ေတြထဲေရာက္မွ လူရာပဲ မ၀င္သလိုလို .. ႏွိမ္ခ်င္သလိုလိုနဲ႕ .. ေတာက္ စ္ .. အကုန္လံုး Format ရိုက္လိုက္လို႕ကေတာ့ နာေတာ့မယ္။

ေတာ္ၿပီ .. ရွင္ ဒီေလာက္ေတာင္ ကၽြန္မတို႕မိသားစုကို အျမင္ကပ္ေနလဲ ..
ရွင္ .. ခုခ်က္ခ်င္း အိမ္ေပၚကေန ဆင္းေတာ့ .. ကၽြန္မ ဆက္ၿပီး သည္းမခံႏုိင္ေတာ့ဘူး .. ရွင့္ေၾကာင့္ ကၽြန္မစိတ္ေတြ အရမ္း Crash ျဖစ္ေနရၿပီ။ စိတ္ညစ္မႈေတြ ဘယ္လိုမွ SD Card ထဲ ေရြ႕လို႕မရေတာ့ဘူး။ ကၽြန္မရဲ႕ သည္းခံႏုိင္မႈ free space ေတြ နည္းသြားၿပီ။ ရွင္ သြားေတာ့။

ေအး ဆင္းမယ္ .. မင္းတို႕လို Pro Version ကိုမွ အထင္ႀကီးၾကတဲ့ စရိုက္ေတြထဲ ငါလဲ မေနခ်င္တာၾကာပါၿပီ .. မင္းသိထားရမွာက ငါတို႕လို Free version ေတြမွာလဲ ကိုယ့္မာနနဲ႕ကိုယ္ ရွိတယ္ကြ .. ဒါပဲ။ 

ရွင္ အိမ္ေပၚက မဆင္းခင္ ကၽြန္မ ေျပာစရာရွိတယ္။ ရွင္ေၾကာင့္ အခု ကၽြန္မမွာ SuperSu ေလး ရွိေနၿပီဆိုတာ ရွင္ သိသင့္တယ္ထင္လို႕ အသိေပးလိုက္မယ္။

ဘာ .. မင္း ဘာေျပာတယ္ .. SuperSu ေလး ရွိေနၿပီဟုတ္လား .. ဟာ .. မင္းကြာ .. ဘာလို႕ အစကတည္းက မေျပာတာလဲ .. ဘယ္ေလာက္ၾကာၿပီလဲ .. မင္း ဘယ္တုန္းက Root လိုက္တာလဲ .. ေျပာစမ္းပါကြာ .. ျမန္ ျမန္။

တစ္လခြဲရွိေနၿပီ .. ရွင့္ကို အသိေပးမလို႕ပဲ .. ရွင္ကမွ အိမ္မကပ္တာ ..
ဒါနဲ႕ ကၽြန္မ ဘာသာပဲ ေဆးခန္းသြားျပလိုက္တယ္။

ဟာ မိန္းမရယ္ .. မင္းကြာ .. ဒါမ်ဳိးက အေရးႀကီးတယ္ကြ .. ေတာ္ေသးတာေပါ့ကြာ .. သိလိုက္ရလို႕ .. မဟုတ္ရင္ Access Denied ျဖစ္သြားႏုိင္တယ္ဆိုတာ မင္း သိရဲ႕လား။

အို .. ရွင္ .. ကၽြန္မလဲ ဘယ္ႀကိဳသိမလဲ .. ေနာက္မွ ေဆးခန္းသြားျပမွ သိလုိက္ရတာ .. Access Denied ေတာ့ အျဖစ္မခံႏုိင္ဘူး .. ကၽြန္မတို႕ရင္ေသြးေလးအတြက္ ကၽြန္မတို႕ Allow လုပ္မွ ျဖစ္မယ္။

ဒါေပါ့ကြာ .. ကိုယ္တို႕ ဘယ္လိုပဲ စိတ္သေဘာထားခ်င္း ကြဲကြဲ .. ကိုယ္တို႕ ရင္ေသြးေလးကိုေတာ့ အထိခိုက္မခံႏုိင္ဘူး။

ဟြန္း .. ဒီလိုက်ေတာ့လဲ ရွင္က နားလည္မႈရွိသားပဲ။

မိန္းမကလဲကြာ .. တို႕ရင္ေသြးေလး Samsung လို ခ်စ္ခင္သူမ်ားၿပီး Huawei လို သန္မာႀကံခိုင္ကာ Sony လို ရုပ္ေခ်ာေခ်ာေလး
ျဖစ္ေစခ်င္မိတယ္။

ဟြန္႕ .. ခုမွ လာၿပီး ခၽြဲမေနနဲ႕။

ေနာက္ဆို တို႕ေတြ ရန္မျဖစ္ပဲ ေနၾကရေအာင္ေနာ္ .. မိန္းမ .. ေနာ္လို႕ .. ကိုယ္ ခုခ်ိန္ကစၿပီး ျပဳျပင္ပါေတာ့မယ္ကြာ .. မိန္းမနားမွာ အၿမဲတမ္း Backup အျဖစ္ အသင့္ရွိေနေပးမယ္။ ကိုယ္တို႕ရဲ႕ Home Screen ေလးကို ခုခ်ိန္ကစၿပီး Widget လွလွေလးေတြ Live Wallpaper အလန္းေလးေတြနဲ႕ အလွဆင္ၾကရေအာင္ေနာ္ .. မိန္းမ .. ေနာ္။

Launcher ကိုေတာ့ ကၽြန္မ စိတ္ႀကိဳက္ ေရြးမွာေနာ္ .. ရွင္ ႀကိဳက္တဲ့ Next Launcher ေတာ့ မလုပ္နဲ႕ .. ကၽြန္မႀကိဳက္တဲ့ Go Launcher ေလးနဲ႕ပဲ အလွဆင္မယ္။

ေအးပါကြာ .. ေအးပါ .. တို႕ေတြရဲ႕ SuperSu ေလး ေယာက္်ားေလးလား မိန္းကေလးလား သိခ်င္လွၿပီကြာ .. Themes ေလးေတြ ေျပာင္းေပးခ်င္လွၿပီ။

အို .. ပိုၿပီ .. သြား .. ခုမွ လာၿပီ .. ရုပ္ႀကီးကိုက .. ရွင္ေနာ္ .. အယ္ .. သြား ..အနားမကပ္နဲ႕ဆို .... ။

မိန္းမကလဲကြာ ...... ခ်စ္လို႕ပါဟ။


*** ၿပီးပါၿပီ ***

0 comments:

Post a Comment